Nybblehälsan

Information om verksamheten Nybblehälsan

Öppet alla dagar, dygnet runt.

Kostnader

Träningsavgiften

• Kvartal: 350 Kr
  • Halvår: 700 Kr
  • Helår: 1200 Kr

Låset ansluter man till genom en app i mobilen och Bluetooth måste vara aktiverat.

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.polycontrol.ekey
Apple Store: https://apps.apple.com/se/app/danalock/id768685462

1. Installera appen ”Danalock” och registrera dig på Danalock via appen. OBS! du skaffar kontot hos Danalock INNAN du kan få en inbjudan av oss där vi ger dig tillgång till låset. (Danalock-appen kan användas till andra Danalock-lås du får inbjudan till. Danalock-kontot är kopplat till dig, inte till ett specifikt lås)
  2. Nu är det dags att kontakta oss så får du en inbjudan. Tänk på att det bara är via Bluetooth du kommer åt låset så du måste vara på plats vid gymmet för att prova att det fungerar när inbjudan kommit.

Vill du börja träna, så kontakta någon i arbetsgruppen.

Avgiften inbetalas till föreningens
plusgirokonto 41 49 40-7 eller
swishnummer 123 097 03 76.

Glöm inte ange ditt namn och ”Nybblehälsan”.

Tidsbokningslista finns i hallen. Listan skall alltid fyllas i tydligt med namn.

Personlig instruktion skall ges till alla medlemmar för att undvika skador. Information om hur utrustningen skall användas ges vid första träffen när användningsavtalet skrivs.

Öppna och låsa. Du använder appen Danalock enligt ovan. När du registrerat dig hos Danalock och därefter accepterat vår inbjudan startar du bara appen när du står vid dörren och så trycker du på gröna låsikonen i appen så ser du  ovanför när låset öppnats. Observera att om ”okänd status” visas är det oftast inget fel, det är bara att du inte står tillräckligt nära dörren eller att du har Bluetooth avslaget i din mobiltelefon.
Får du problem så kontakta Lennart (se nedan) eller Benny Lloyd Willner (teknisk support 070-331 73 86) för att boka en tid där vi ses vid gymmet och löser problemet.

Ytterskor får inte användas i lokalen utan lämnas i tamburen inom anvisat område.

Städning och städutrustning. Städningen sköts av arbetsgruppen. Hjälp till att hålla rent och snyggt. Diska om du använt glas. Ställ rätt grejerna efter dig i rummen. Och sprita och torka av de träningsgrejer du använt innan du går.

Kan du tänka dig att hjälpa till med städning någon gång så kontakta arbetsgruppen.

Handsprit finns i tamburen och skall alltid användas innan träningen börjas.

Skötsel av utrustning. Om någon utrustning inte fungerar som avsett så kontakta någon i arbetsgruppen.

Musikanläggning finns så du tex kan plugga in din mobil och lyssna på din favoritmusik när du tränar.

Förbättringsförslag. Lämna gärna ett förslag på förbättringar i förslagsblocket på anslagstavlan i träningslokalen.

Arbetsgruppen består för närvarande av Lennart Sylwander 070-3610507, Ulla-Britt Jansson 070-6795627 och Inger Svensson 070-6253701.

Friskvårdsbidrag. NybbleHälsan är numera ansluten till Epassi (tidigare Actiway) som företag och friskvårdsanläggningar över hela Sverige kan ansluta sig till.
Detta kan vara en förutsättning för att din arbetsgivare betalar ut ditt friskvårdsbidrag om denne är ansluten till Epassi och du tränar eller vill börja träna hos oss.

Mer info om NybbleHälsan och Epassi hittar du på följande länk:

Epassi länk om NybbleHälsan